Ονειρολoγιο: Για πάντα..

Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2009

Για πάντα..

..Σαν με ρωτήσεις τι γράφω, θα σου στείλω αφιέρωση με τ' άστρα..
..περιστέρια μαθημένα στο σκληρό βοριά να σου φιλούν τη μάσκα..
..κατάλαβες τίποτε ή μήπως να στο τραγουδήσω..
..αμάρτησα καρδιά μου, τ' όνειρο όμως από πείσμα δε θ' αφήσω..
..άκουσέ με..


Στάσου, σου φώναξα δειλά κι έκλεψα κρυφά μια καληνύχτα.
Στάσου, ικέτεψα και ταξίδεψα με μια ανάσα στο κορμί σου, μια αλήθεια.
Στάσου και δίψασα, γύρε από το δάκρυ σου να πιω, να με μαγέψει. Δε λέω ψέματα, αλήθεια το βλέμμα μου μπορεί να σε γιατρέψει. Να σε φροντίσω, να σε παινέψω προσπαθώ, να σε φιλήσω. Να μου ζήσεις αγαπημένη μου, ξεροστάλιασα μεσ' στο κρύο να καρτερώ ένα φιλί σου.
Μην κοιτάζεις που εύκολα μιλώ, δε με γνωρίζεις. Μην κοιτάζεις που στ' αστέρια τραγουδώ, είναι γιατί μου λείπεις. Μην πιστεύεις ότι νύχτα θα σου πω γιατί τρομάζω από την όψη μου το χάραμα κι αλλάζω.
Μην περιμένεις να σε παντρευτώ, ήμουν εκείνος που σε παράτησε γι' αστείο. Είμαι κείνος που τα βράδια ονειρεύεσαι να κατακτήσεις. Είμ' εκείνος π' αγαπάς, εκείνος που σε λίγο θα μισήσεις. Μη ρωτάς πως είμαι τόσο σίγουρος για μας. Είμαι μάντης και θηρίο. Μελετάω τ' άστρα την ημέρα και τα τυραννώ με μελωδίες το βράδυ. Μη με περιμένεις..
Σταμάτα να μου μιλάς στον ενικό, λίγο σεβασμό ζητώ κι άλλες πολλές εκπλήξεις. Μπροστά στης τρέλας το χαμό, στα σκοτεινά θα με συναντήσεις. Φλογέρα θα κρατώ, θα κελαηδώ σαν πουλάκι το καλοκαίρι. Διψασμένο, μοναχό, ιδρωμένο από την αφόρητη την ανθρωπιά τους.
Στάσου λιγάκι, καρτερώ, να σε ιδώ, στην αγκαλιά μου να σε σφίξω. Οι λέξεις τρέχουνε ποτάμι αλαργινό, σα στάχυ στ' ανοιχτά που με φυσά ο αέρας. Στην τύχη γράφω και θωρώ της παναγιάς τα μάτια. Την είδα εμπρός μια φορά, ξαφνικά, κόπηκε η καρδιά μου σε κομμάτια. Μα κείνη μητέρα του θεού, με τύλιξε στα σπάργανά της. Φοβήθηκα πολύ, αμαρτωλό με φώναξε, με τύναξε απ' την ποδιά της. Τρομερό!
Έτσι αφέθηκα να κολυμπώ στα δυο σου γαλάζια μάτια. Μην περιμένεις να σωθώ, βουλιάζω σαν τα πιο γενναία καράβια. Κι αν ανταπόκριση δε βρω, δε θα χαθώ, δε θα λυγίσω. Θα πεθάνω μονάχος να σωθώ, σα φάντασμα θα επιστρέψω, θα σε κυνηγήσω. Θα μ' αγαπάς για πάντα μισητή μου ύπαρξη..
Θα σ' αγαπώ κι εγώ για πάντα..
Καληνύχτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: