Ονειρολoγιο: Ψεύτικες αναμνήσεις..

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2009

Ψεύτικες αναμνήσεις..

Θα έγραφα για μία αγάπη, για έναν έρωτα, για ένα κάτι.
Για κάτι που πιστεύω, για κάτι που θέλω να πιστέψω, για σένα.
Για τις νότες μου που όλο σε σένα βγάζουν, για τα αισθήματά μου που προδίδουν κάθε ανάσα μου ήρεμη, για ένα ψέμα.
Γιατί ποτέ δε θα σου το έλεγα, ποτέ δε θα έκλαιγα, ποτέ δε θα απαρνιόμουν το αιώνιο κυνηγητό μου με τον ευατό μου, το φόβο μου για τα πάντα.
Και το αστείο ξέρεις ποιο είναι? Ότι δε με νοιάζει πια. Ούτε για σένα, ούτε για κανένα. Έχω επιτέλους κάποιον να νοιάζεται για μένα. Έχω κάποιον να με παιδεύει και να τον παιδεύω. Κι όμως, πόσο θα ήθελα να τον είχα και να με είχε.
Δε με νοιάζει πια. Δε με ενδιαφέρει αν τρομάξεις. Πως θα σου φανεί! Αν θα με πιστέψεις. Τι χρώμα θα το βάψεις! Ακόμη κι αν το πασαλλείψεις στη μάπα μου, εγώ θα 'χω κάτι να θυμάμαι.
(Δεν ξαναγράφω για τον άγγελό μου γιατί δε χωράει στο χαρτί. Είναι στα βάθεια μου και θα 'ναι για πάντα εκεί. Θα 'ναι. Τον ξεχώρισα. Θα 'ναι?)
Δεν ξαναγράφω για τα όμορφα, κάποτε ήμουνα χαρούμενος, μην το ξεχνάμε...
Για τα λόγια που 'χω πει και δεν αισθάνθηκε κανείς.
Για τις αγάπες που δε νιώθω, για τους έρωτες που με ταλαιπωρούν, για ένα βράδυ τόσο φωτεινό και μαύρο.
Για τίποτε απ' όλ' αυτά, επειδή δεν έχω καρδιά για να τα νιώσω.
Για όλ' αυτά που κάποιος υποστηρίζει ότι υποκρίνομαι.
Για όλα ετούτα, γιατί βαρέθηκα ν' ακούω ότι άλλαξα.
Δεν έχω αλλάξει. Δε με νοιάζει πια να μάθω τη γεύση από τα χείλη σου!
(Και τα θαυμαστικά δεν ξέρω που ταιριάζουν και που όχι. Δε θαυμάζω τις σκέψεις μου!)
Τίποτε απ' ότι λέω δεν αγγίζει την αλήθεια.
Όταν ακούμπησα στο στήθος σου δεν ήθελα την καρδιά σου ν' ακούσω, ήθελα απλώς να ξαποστάσω τις ορμόνες μου.
Όταν ένωσα τα χείλη μου με τα δικά σου σκεφτόμουν ταξίδια μακρινά. Χωρίς εσένα!
Κι αν τρελάθηκα είναι γιατί δε σε έζησα ποτέ.
Φαντάσου να υπήρχες κιόλας..!

3 σχόλια:

Αναστασία είπε...

Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια
Μόνο τρόπο να κοιτάνε…..

Και τώρα χαρούμενος θα γίνεις καλέ μου και όλα αυτά που λες είναι απλά λέξεις γιατί τα λόγια καρδιάς τα κρατά κρυφά.
Γιατί έχεις καρδιά κι ας φοβάσαι να το δεις!
Όχι δεν θα ξανά γράψεις για όσα δεν αισθάνθηκε κανείς γιατί τώρα έχεις κάποιον να σε νοιάζεται….

Δεν έχεις αλλάξει απλά κουράστηκες να πονάς….

Φιλί και σκέψη!
Να προσέχεις……..

Oli είπε...

όμορφο συναπάντημα το σημερινό μαζί σου! θα είμαι δίπλα σου!

Ονειροφερμενος είπε...

Αναστασία..
Άλλαξα.. διαδρομή.. καρδιά.. μυαλό.. μεγαλώνω.. στραβά..
Ανταποδίδω.. να προσέχεις κι εσύ..

Oli..
Λίγο χρόνο να βρω.. και θα περάσω να γευθώ τον αέρα των λέξεών σου..