Ονειρολoγιο: Μισά χείλη..

Σάββατο, 11 Απριλίου 2009

Μισά χείλη..

Μαζεμένοι όλοι γύρω μου. Γελάνε. Οι μισοί. Κι οι άλλοι μισοί ανησυχούν. Με πιάνει από το χέρι και με σηκώνει.Τρικλίζω. Στάζει. Κόκκινο παντού. Δε μπορώ να μιλήσω. Γέμισε αίμα το στόμα μου. Στο χείλη ρε γαμώτο? Και τώρα πως θα τη φιλάω? Σαρκαστικός. Μεγαλύτερος από μένα. Σωματικά. Μόλις που καθίσαμε.
"Τι θα πιεις?"

"Εσπρέσσο. Εσύ?"
"Τσάι. Όπως πάντα."

"Είσαι καλά?"
"Καλούτσικα. Ξέρεις τι μου συνέβη την προηγούμενη εβδομάδα? Βγήκα για καφέ με τη Ν.. και μου επιτέθηκε ο πρώην της."
"Έλα ρε. Έτσι ξαφνικά?"
"Ναι. Δεν κατάλαβα τίποτα. Ίσα που πρόλαβα ν' αντιδράσω. Μου έσκισε τα χείλη. Εσύ πως είσαι με τον δικό σου?"
"Δε σου είπα? Τον έδιωξα."
"Καλό παιδί φαινόταν. Τι συνέβη?"
Τα χείλη μου έσπασαν για δεύτερη φορά. Στο ίδιο σημείο. Ποιος είναι αυτός? Στημένη μου την έχετε? Δεύτερη φορά? Στο ίδιο σημείο?
"Μαρία. Τι συνέβη?"
"Που έμαθες να χτυπάς έτσι? Του έσπασες τη μύτη."
"Ο ίδιος ήταν?"
"Δεν ξέρω. Δεν πρόλαβα να δω.."

Το σκαρί μου είναι αδύνατο. Εκ φύσεως. Όχι αδύναμο. Αδύνατο. Όσοι μύες μου λείπουν, τόσο νεύρο έχω. Καμιά φορά δεν το ελέγχω.
Έκανα εχθρούς. Από τότε που με θυμάμαι έκανα εχθρούς. Δίχως να προκαλώ. Κανέναν. Ίσως γιατί διέφερα. Ίσως γιατί ξεχώριζα. Εκείνοι έλεγαν ότι διέφερα. Οι άλλοι με ξεχώριζαν. Κλεινόμουν στο δωμάτιό μου μονάχος και χτυπούσα τους τοίχους με τις γροθιές μου. Μέχρι που μάτωναν τα δάχτυλά μου. Τάχα θα τα σκληραγωγούσα.
Τώρα έμαθα πια να χτυπάω. Δίχως να σέβομαι. Δίχως να λυπάμαι. Χρειάζομαι μονάχα αφορμή. Και χτυπάω κατ' ευθείαν εκεί που πονάει. Εκεί που σπάει.
Έμαθα να αμύνομαι. Συνεχώς. Ψύχραιμος φαίνομαι. Ασυνήθιστα ήρεμος συνήθως. Αναίσθητος άλλοτε. Μέσα μου όμως βράζω. Τα μάτια μου εξετάζουν και την παραμικρή αλλόκοτη κίνηση γύρω μου. Τα αντανακλαστικά μου τρελαίνονται στο σκοτάδι. Τρέμουν τα χέρια όταν αγκαλιάζω το κορίτσι μου το βράδυ. Να το προστατέψω θέλω, αλλά δεν ξέρω αν το κάνω καλά. Δεν κοιμάμαι. Ξαγρυπνώ πλάι της. Να διαφυλάξω τα όνειρά της προσπαθώ.

Από τότε που γεννήθηκα ακούω φωνές. Πρέπει. ΠΡΕΠΕΙ. ΠΡΕΠΕΙΙΙ..
Κανείς δε νοιάστηκε για το πως αισθάνομαι. Τι θέλω. Κανείς να με μάθει να προστατεύω τον ευατό μου μόνος μου.
Τώρα ψάχνω μονάχος και πάλι να βρω τι πρέπει ν' αλλάξω για να γίνω αρεστός και να κρύψω τα ψυχολογικά μου! Τι να γράψω για να μην το πάρεις στραβά και σε χάσω!
Σε ποιον να χρεώσω τ' απωθημένα μου?
Σε ποιον να θυμώσω για το σκαρί μου?
Ποιον να παρακαλέσω να μου χαρίσει μια πιο φυσιολογική ψυχή?
Ποιον προσπαθώ να σώσω?
Ποιον ν' αγαπήσω?
Σε ποιον να μιλήσω? Για ποιο πράγμα? Για μένα? Και για πόσο καιρό?
Ακόμα ψηλαφίζω το κορμί σου μπας και βρω φτερά και δικαιολογήσω την ελπίδα μου.
Στηρίζομαι πάντοτε στις δυνάμεις μου μα χθες μ' εγκατέλειψες. Δε με πίστεψες!
Όπως και οι άλλοι. Τους είπα την ίδια ιστορία δυο φορές. Άρα είναι ψέμα. Δε συνέβη. Τάχα θέλω να τους συγκινήσω με ψεύτικες ερμηνείες. Μονάχα να ΄ξερες. Μακάρι να ΄ξερες..
Εκδίκηση. Χρόνων. Τώρα. Στο ίδιο σημείο συνάντηση. Στο ίδιο σημείο η πληγή. Απόψε δε μπορώ να περπατήσω. Κι αύριο ίσως το ίδιο να συμβεί. Ελπίζω τότε να με πιστέψουν.
Ελπίζω μονάχα να μην είναι αργά.
Δεν είναι εύκολο να πολεμάς τον ευατό σου.
Δεν είναι εύκολο να πολεμάς τον ευατό σου μέσα από τους άλλους.
Δεν είναι εύκολο να πολεμάς τον ευατό σου γιατί τον μισείς και ταυτόχρονα ν' αγαπάς κάποιον άλλο σαν ευατό σου.
Δεν είναι εύκολο να τα πεις όλ' αυτά.
Δεν είναι εύκολο κανείς να τα διαβάσει όλ' αυτά.
Δεν είναι εύκολο κανείς να τα καταλάβει όλ' αυτά.

Κι αφού όλοι οι στίχοι του Κώστα εσένα μου θυμίζουν..

..έστω κι ένας να με νιώθει, εμένα αυτό μου φτάνει..
..
αυτό είναι σημάδι ότι η ψυχή λάθη δεν κάνει..

3 σχόλια:

Λίνα είπε...

Σαν αγρίμι σε στιγμή διαύγειας, στέκεις σε μια μεριά, παρατηρείς..
Έτοιμος να εξαπολύσεις επίθεση σε κάθε απειλή, να αμυνθείς για ότι αξίζει στα μάτια σου..
Έτοιμος να αντιμετωπίσεις τα βέλη που σε στοχεύουν..
Δεν μπορείς να αφεθείς, δεν ξέρεις κιόλας πως..δεύτερη φύση σου έγινε ο πόλεμος..
Μια ζωή σε ετοιμότητα..

*Καλησπέρα Ονειροφερμένε..

Feli είπε...

τιποτα δεν ειναι ευκολο κι ομως ολα γινονται ετσι απλα...μηπως θα μας ρωτησουν? καποιοι αλλοι αποφασιζουν...ετσι μυστικα...μια ακολουθια...μην σε χασω προσπαθω...και πριν καν κανω τη σκεψη σε εχασα...

disa είπε...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人