Ονειρολoγιο: Να την προσέχεις..

Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2008

Να την προσέχεις..

Είχες στ' αυτιά σου κείνο το τραγούδι. Το 'βαλες να παίζει τόσο δυνατά ώστε να μην ακούγεται η φωνή σου. Κι ας μου μιλούσες. Κρατούσες στην παλάμη σου το μαχαίρι. Τόσο σφιχτά που σε μάτωνε. Να μου δείξεις πως σου έμπηξε στα στήθια το χωρισμό. Στεκόμουν και σε κοίταζα αποσβολωμένος. Δεν είχα ξαναζήσει κάτι τέτοιο. Δεν το είχα συνηθίσει..

"Άσε κάτω το μαχαίρι ρε φίλε, δεν είναι αστεία πράγματα αυτά!"
"Όλα αστεία είναι. Τίποτα δε νιώθεις? Με χώρισε ρε, με χώρισε."
Δάκρυ ήταν. Το είδα. Έτρεχε στο μάγουλό του. Δάκρυ ήτανε ρε. Έκλαιγε!
"Φίλε, είσαι καλά? Δεν σε έχω ξαναδεί σε τέτοια κατάσταση."
"Μου την πήρε ρε, μου την πήρε αυτός ο μαλάκας. Εκείνος ο φλώρος που την κολλούσε, τον θυμάσαι? Μου την πήρε ρε..."
"Κάτσε ρε φίλε. Συ δεν ήσουν που την έφτυνες? Όσο ήσασταν μαζί δεν πήγες με την άλλη στο club? Και τώρα γιατί όλ' αυτά? Ειρωνεία? Εγωισμός? Αν την ήθελες θα την κρατούσες."
"Την αγαπώ ρε μαλάκα, την αγαπώ. Μαλακίες έκανα τότε, δεν καταλάβαινα. Τώρα το νιώθω. Την αγαπώ!"
Με δυσκολία σε καταλάβαινα.
"Δώσε μου το μαχαίρι."
Το ακούμπησα στο νεροχύτη. Στ' αλήθεια μ' ανατρίχιαζε το αίμα.
"Ζαλίζομαι."
"Έλα, κάθισε εδώ. Είσαι καλά ρε φίλε? Σκούπισε το χέρι σου. Έλα, πάμε στο μπάνιο να πλυθείς."
Χαμήλωσα τη μουσική. Τι περίεργο κομμάτι..

Δε σε ξέρω μα έμαθα να σε ζηλεύω..
..αυτή που αγαπώ στην αγκαλιά σου τη βλέπω..
..κι εγώ μόνος μου μένω..
..θεέ μου πόσο τη θέλω..
..θα 'θελα να 'ταν δικιά μου..
..χωρίς εκείνη πεθαίνω..
...

Προσπάθησα να την κερδίσω. Της ζήτησα συγγνώμη. Είχε δίκιο, την πλήγωσα, μα ήμουν εδώ τώρα να της γιάνω τις πληγές. Δώσε μου κείνο το μαχαίρι ν' ανοίξω το στήθος μου, να της προσφέρω την καρδιά μου. Στο ρυθμό της χτυπάει, πρέπει να το μάθει. Παρακαλάω να γυρίσει, σα μωρό κλαίω και σπάζω τα πάντα γύρω μου, μέσα μου. Αφήνω ελεύθερο το μυαλό να ταξιδέψει κοντά της. Κάθε μου κίνηση θάνατος, κάθε μου βήμα αγάπη. Έρωτας είναι, τώρα το ένιωσα, δεν το καταλάβαινα παλιά. Ανώριμος είμαι ρε φίλε και πληγώνω κόσμο. Προσπαθώ να την αγγίξω, τώρα έφυγε, πάει. Μου μίλησε στο τηλέφωνο, μου είπε ότι την αγγίζεις εσύ. Δε θα τ' αντέξω. Σε μισώ ρε μαλάκα. Κι ας μη σε ξέρω.
Μια νεράιδα ακόμη που με αρνείται και φεύγει. Ένας άγγελος, πλάσμα από παραμύθι φερμένη. Άπλωσες τα δίχτυα σου απάνω στα δικά μου, όλα δικά σου τα θέλεις. Αδυναμία εγώ, χαμένος για πάντα. Κέρδισες. Έτσι απλά..

..έχασα το κορίτσι μου..
..από τότε πολεμάω να ξεφύγω απ' τη θλίψη μου..

Κοίταξέ με στα μάτια, κι αν δεν ταιριάζουμε, ξέρω, μια ευκαιρία μονάχα, κοντά μου ξανά να σε φέρω. Ανοίγω τα χέρια μήπως μέσα χωρέσεις. Κλείνω τα μάτια μήπως εκεί δικιά μου σε έχω. Ειν' όλα μάταια πια, έχεις αλλάξει πορεία. Δεν εκτίμησες τίποτα. Ότι είχα, όλα για σένα. Άλλο ταλέντο δεν έχω. Τίποτ' άλλο δεν έχω..

..όλη μου η ουσία..
..ένα κομμάτι χαρτί και λίγο φαντασία..

Περίμενα να γυρίσει. Να τη δω, ξανά κοντά μου, να τη σφίξω στην αγκαλιά μου, έστω για μια στιγμή. Απέτυχα. Δυστυχώς, το ξέρω. Για κείνη είσαι σημαντικότερος..

Δεν σε ξέρω, αλλά..
..να την προσέχεις..
..αυτήν που αγαπώ..
..εσύ την έχεις..
..θα 'θελα να 'μαι συ για μία ώρα..
..να την είχα αγκαλιά για λίγο τώρα..

Είναι δική σου τώρα. Πρόσεχέ την. Φοβάται. Τη μοναξιά. Τον ίδιο το φόβο. Να την κρατάς σφιχτά. Να της ψιθυρίζεις στ' αυτί κείνο που θέλει ν' ακούσει. Να της γρατζουνάς στην κιθάρα μια μελωδία που αγαπά, κι αν δεν τα καταφέρνεις με τις νότες, γράψε της κάτι απ' την καρδιά. Αγκάλιασέ τη και κάνε τη δική σου. Μ' ακούς που σου φωνάζω? Την αγαπώ ρε. Την αγαπώ. Και πονάω. Μα αγαπώ. Πρέπει να 'ναι ευτυχισμένη. Αρκεί να μου λείπει, αρκεί που κοντά σου χαμογελά και νιώθει ασφάλεια. Μου αρκεί.
Πρόσεχέ την. Στα μάτια να την κοιτάζεις, να της μιλάς με αλήθειες για αλήθειες. Να της μιλάς σιωπηλά. Αγαπάει να κουρνιάζω στα στήθια του άλλου, πόσο το ζηλεύω κι όμως θα σου πω ότι λατρεύει ν' αγαπά. Είσαι τυχερός ρε μαλάκα, τι άλλο μπορώ να σου πω? Να την προσέχεις γιατί ακόμη την αγαπώ. Όχι πάλι το ίδιο ρεφρέν. Όχι, όχι. Χαμήλωσέ το. Όχι...

Δεν σε ξέρω, αλλά..
..να την προσέχεις..
..αυτήν που αγαπώ..
..εσύ την έχεις..
..θα 'θελα να 'μαι συ για μία ώρα..
..να την είχα αγκαλιά για λίγο τώρα..

Δική σου είναι τώρα. Να την προσέχεις. Κι όταν στα μάτια σε κοιτάζει ερωτικά, δε θέλω να το σκέφτομαι, κι όμως καρτερώ να το ξαναζήσω. Σαν άγγελος μοιάζει τα βράδυα. Το κορμί της διάφανο, θα χάνεσαι στο βυθό των σκέψεών της. Με μια ανάσα. Τη θέλω ακόμη. Ξανά. Για μία νύχτα μόνο. Για πάντα. Έχεις τον παράδεισο στην αγκαλιά σου, μην τον αφήσεις να φύγει. Σε παρακαλώ, μην την κάνεις να δακρύσει ποτέ. Το έκανα εγώ, από τότε μισώ τον ευατό μου. Δεν εκτιμάς ποτέ κάτι παρά μόνο όταν σου λείπει. Και μου λείπει τώρα ρε, μου λείπει πολύ..
Να την προσέχεις. Και να θυμάσαι. Αν κάποια στιγμή σου θυμώσει δώσε της μόνο αγάπη. Στη στιγμή θα χαμογελάσει κι όλα θα τα ξεχάσει. Κάποιες νυχτιές φοβάται, ότι θα χαθεί νομίζει. Θα σου κρατά σφιχτά το χέρι, στιγμή μην το αφήσεις. Χάιδεψέ της τα μαλλιά, νιώσε την αναπνοή της. Στα όνειρά της θα κατοικώ να βλέπω αν είναι ευτυχισμένη. Ο πρίγκηπάς της ήμουν κάποτε, τώρα σιχαμερό βατράχι. Κι όταν με φίλησε κάποτε, κάλυψα τη φωτιά του έρωτα με στάχτη. Έκανα λάθη ρε φίλε, λάθη, πολλά λάθη. Τώρα ζεις εσύ κοντά της, να την προσέχεις, τίποτα να μη σου πάθει. Τα βαρέθηκα όλα. Στάχτη θα γίνω τώρα, στάχτη. Σκόνη, σκιά στο πέρασμά της. Όσο κι αν με πονά στην άκρη θα μείνω. Τελειώνει το τραγούδι, τελειώνει η δύναμή μου. Και μην ανησυχείς..
..εγώ γίνομαι σκόνη..
..δε θα την ενοχλήσω..
..όσο κι αν αυτό με σκοτώνει..
..η καρδιά μου είναι μόνη..
..θα χαρείς επομένως..
..αυτή εσένα αγαπάει..
..εγώ είμαι ερωτευμένος..

Να την προσέχεις..

18 σχόλια:

en-lighted είπε...

den xero ti einai xeirotero na xaneis ayto pou kati gnorises san diko sou miso i na min to apokthseis pote..
ti einai pio odynhro i apwleia i i anekpliroti parousia...
tin kalispera mou

Anastasia είπε...

...και είσαι εσύ η μόνη αιτία...
όμως εγώ σε καρτερώ....

Χαρά είπε...

ρε έκλαψα. πραγματικά. πόνεσε. πολύ. αλλά αλήθεια. τι κι αν εγώ το ξερα από πριν ότι ήταν έρωτας

xipissa είπε...

sou apokalupsa ena kommati apo ton paradeiso mou, opos mou zitises...
pane na ton deis, na gianei ligo i psuxi sou...
mporo na sou ton daneiso an thes....
etsi, mexri na ksexaseis ta asxima....
ela, as ton moirastoume an thes...

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... είπε...

Χάθηκα για λίγο και στα προηγούμενά σου. Να προσέχεις τον εαυτό σου. Αυτό, τίποτα άλλο.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

καμια φορα χρειαζεται να χασουμε κατι για να καταλαβουμε ποσο πολυ σημαντικο ηταν για εμας...
ξερεις θελει μεγαλη καρδια για να αγαπας τον αλλο κι ας ειναι μακρια σου...
ετσι ειναι η αγαπη κι ας ποναει...θελεις την ευτυχια του αλλου και ας μην ειναι μαζι σου...
ποναει...
ποναει...
ποναει...
αν ομως ειναι να ξαναρθει καποτε ποτε τα ιδια λαθη να μη γινουν και αν την αγαπας αστην...αστην και αν καποτε ηταν δικη σου εκεινη θα ξαναρθει και φτανει μονο να την κλεισεις στην αγκαλια σου κι εκεινη θα νιωσει...
νεραιδενιο φιλι!

UnGarconFeminin είπε...

Όχι. Έχω χορτάσει πια με την κοινή πεποίθηση πως κάτι αποκτά αξία με την απουσία του. Θλίβομαι που το λέω, μα εγώ δε διάβασα έναν άνθρωπο πληγωμένο από τον χαμένο του έρωτα, διάβασα έναν άνθρωπο με πληγωμένο εγωισμό. Αξία, αγαπητέ, αποκτά κάτι όντας δίπλα μας, με τις μικρές εκείνες λεπτομέρειες που το καθιστούν μοναδικό. Αν για να αποκτήσω νόημα και υπόσταση στο μέσα ενός αγαπημένου χρειάζεται να υποστώ μοιχεία, αδιαφορία και ψέματα, τότε αυτό για μένα είναι δώρο άδωρο. Να μου λείπει τέτοια αγάπη. Υπάρχουν λογιών και λογιών έρωτες, ο συγκεκριμένος όμως, ο εγωιστικός, είναι ο χειρότερος. Ευτυχώς, πάντως, κάποιοι, μέσα στο βωμό του εγώ τους, ξέρουν να θυσιάζουν κάτι: να κάνουν πίσω και να αφήνουν τον άλλο να ζήσει, πια, αληθινά ευτυχισμένος.

Morpheus είπε...

Όταν κάνεις τις νότες ιστορίες... Κάθε στίχος και δάκρυ αυτό το τραγούδι... Υπέροχο...
Να προσέχεις...

(Όλοι κάνουν λάθη... Το να τα αναγνωρίσεις και να θες την ευτυχία του άλλου, κι ας μην τον έχεις, δεν μου μοιάζει εγωισμός...)

Λια είπε...

Μετά την προδοσία της αγάπης και της εμπιστοσύνης που ειχαμε στο άλλο μας μισό,είναι δυνατόν να τον δεχτούμε ξανά αφού μας έχει προκαλέσει αυτόν τον αβάσταχτο πόνο;Εννοείται πως δεν είναι αποδεκτό να υποστούμε μοιχεία,αδιαφορία και ψέμματα σε μια σχέση.Αν δεν υπάρχει ίχνος σεβασμού προς τον άλλον,δεν υπάρχει καν αληθινή σχέση.Μου έχει ζητηθεί να κάνω πίσω για να είναι ο άλλος ευτυχισμένος..Το κάνω,όχι επειδή θέλω,αλλά επειδή δεν έχω άλλη επιλογή.Δεν μπορώ να αναγκάσω κάποιον να συνεχίσει να είναι μαζί μου.Είναι όντως εγωισμός εκ μέρους μου,που τον αγαπώ και σπαράζω από την μοναξιά μακριά του;Επειδη αποφάσισε πως αυτό ήθελε,και είναι δικαίωμά του,δικαιώνεται η πράξη του;Είμαι όντως εγώ η εγωίστρια,που δεν πέταξα σαν κουρέλι την αγάπη που του έδειξα και την αγάπη που ισχυρίστηκε πως ένιωθε αυτός για μένα;Μάλλον πολυλογώ πάλι για πράγματα τα οποία θα έπρεπε να μου απαντάει άλλος,αλλά απ'τον οποίο δεν νομίζω να πάρω ποτέ άλλη απάντηση.

Ανώνυμος είπε...

to na mh thes omws kai na mh prospatheis gia thn eutuhia tou allou, otan ton eheis, auto nai, einai egwismos, opws epishs egwistiko einai na suneidhtopoieis poso ton xreiazesai afou ton xaseis-sthn pragmatikothta traumatizetai h idea pou eheis gia ton eauto sou kai ohi h psychi sou

Feli είπε...

οταν χανεις κατι ανοιγεις τα ματια..κ πλεον διακρινεις ξεκαθαρα τι εγινε..τι σ εκανε νε βγεις εκτος πορειας..δεν κατηγορω κανεναν..σκυβω ακουω και μαθαινω..καμια φορα καταλαβαινω και φευγω πισω..κανω πισω..

Creep είπε...

Αφήνω ένα σημάδι... Να βρεις κι αυτόν τον πιο "ελεύθερο" δρόμο...

Vany είπε...

Δέξου ότι δεν αλλάζει,όλα για κάποιο λόγο γίνονται,τη στιγμή που γίνονται.
Ο λόγος θα εμφανιστεί μπροστά σου,αργά ή γρήγορα

Christina Noe είπε...

Μπορώ να σταθώ δίπλα σου και να φωνάξω "Να τον προσέχεις"?
Σ'εκείνη που μου πήρε το δικό μου όνειρο μέσα απο τα χέρια..

Ονειροφερμενος είπε...

en-lighted..
να δοκιμάσεις..
να παλέψεις για την κατάκτηση..
και χαμένος αν βγεις, τα σημάδια του άλλου να 'ναι ακόμη στο κορμί σου.. να σου θυμίζουν τη μάχη που έχασες..
οι μισές καρδιές κραυγάζουν..
καλησπέρα..

Anastasia..
..ο μόνος λόγος που είσαι εδώ..
είναι λόγος για να καρτερώ κι εγώ..?

Χαρά..
τα χρώματα κάνουν τη διαφορά..
τι κι αν ο έρωτας και το αίμα έχουν το ίδιο χρώμα..
πόνεσε.. αφέθηκε.. ξεχάστηκε.. γύρισε.. έφυγε..

xipissa..
θα περάσω σύντομα..
τίποτε άσχημο δεν υπήρξε..
εκτός κι αν ξεχνάω εύκολα..
έρχομαι..

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα..
δεν είν' απαραίτητο ν΄αφήνεις σημάδια για να γνωρίζει ο άλλος τη θέση σου στην καρδιά του..
Κι εσύ να προσέχεις..

ΝΑΪΑΔΑ..
διαφορετικά είναι όταν φύγεις εσύ..
διαφορετικά όταν φύγει ο άλλος..
διαφορετικά όταν η αγάπη φύγει μονάχη..
διαφορετικά όταν τη διώξεις εσύ..
για το καθένα όμως υπάρχει ένα κοινό.. ο πόνος..
μετά τη δύση.. πόσο όμορφη μπορεί να 'ναι η ανατολή..?
ανταποδίσω το φιλί..

UnGarconFeminin..
"Δώσε μου κείνο το μαχαίρι ν' ανοίξω το στήθος μου, να της προσφέρω την καρδιά μου"..
κι αν τούτο θεωρείται εγωισμός, τότε θα είναι νεκρός εγωισμός..
γιατί μετά από τούτο δε θα ΄χω πνοή να την ενώσω με τη δική της..
δε θα υπάρχω πια..

Ονειροφερμενος είπε...

Morpheus..
κάθε νότα.. μια ιστορία μόνη της..
κάθε στίχος.. ένα δάκρυ που ποτέ δε στεγνώνει..
κι εσύ να προσέχεις..

Λια..
"Το κάνω,όχι επειδή θέλω,αλλά επειδή δεν έχω άλλη επιλογή."
"Είναι όντως εγωισμός εκ μέρους μου,που τον αγαπώ και σπαράζω από την μοναξιά μακριά του;"
κατά τη γνώμη μου.. όχι..
ποτέ δεν αρχίζει κάποιος μια σχέση σκεπτόμενη τον άλλο.. μια σχέση ξεκινά γιατί αυτός ο άλλος σου αρέσει.. τον επιθυμείς.. τον καρτερείς κοντά σου..
απομένως το στοιχείο του εγωισμού είναι άρρικτα συνδεδεμένο με την αρχή μιας σχέσης..
η συνέχεια είναι δύσκολη.. αλλά ποθητή.. η αγάπη..
η αγάπη εξασθενεί τον εγωισμό και μόνο αυτή.. θέλει όμως χρόνο για να γεννηθεί.. πόσο μάλλον για να ζήσει..
υπάρχουν 2 εγώ.. το δικό σου και του άλλου.. μέχρι να γίνει "εμείς".. θα σου λείπει..
ψυχή από ψυχή διαφέρει..
καλώς ήρθες..

ανώνυμος..
η μη συνειδητοποίηση της αξίας των συναισθημάτων σου μέσα σε μια σχέση..
η τυχόν μη ανταπόκριση του άλλου στα συναισθήματα αυτά..
το γεγονός ότι δε τον ζητάς πίσω για να μην ανοίξεις πληγές στο κορμί του..
δε νομίζω ότι δηλώνει εγωισμό..
(και τελικώς έχει παρεξηγηθεί η έννοια εγωισμός..
δεν είναι πάντοτε αρνητική.. κι είναι λεπτή η διαχωριστική γραμμή μεταξύ έρωτα κι εγωισμού..)
άλλωστε το εύχεσαι.. θέλεις να 'ναι καλά.. "να την προσέχει" ο άλλος..

Feli..
ο έρωτας σα μια σκιά.. δε βλέπεις φως.. βλέπεις μονάχα τη σκιά του άλλου..
ο χρόνος σε σπρώχνει έξω απ' τη σκιά.. η εξασθένιση των συναισθημάτων του έρωτα..
κείνο το "πίσω" όταν κάνεις..

Creep..
από ένα "παράξενο" όνομα και μια ψυχή που ασφυκτιά στο σώμα.. να δω τον "ελεύθερο" δρόμο που βαδίζεις..

Vany..
ποιος αναζητεί το λόγο της φυγής..?
η ουσία είναι η φυγή..
κι όλα τα "γιατί" που δημιουργούνται είναι της στιγμής..
τ' αλάτι στις πληγές σου..

Christina Noe..
αν θέλεις μπορείς..
ίσως να το έδωσες.. ίσως να μην προσπάθησες..
ίσως να μην κατάλαβε..
ίσως να το ξεχάσεις..

Ανώνυμος είπε...

diabazw kai 3anadiabazw auto to "oneirologio"...sygkinoume kai aporw pws einai dynaton na uparxei apo tin mia pleyra toso megali agapi kai o allos na min endiaferetai katholou...ehw brethei stin idia katastasi ,dustuhws, alla oxi na ftasw sto shmeio na skotosw emena. krubw ton pono mou kai prospoioume oti eimai adiafori. . .stin pragmatikotita den eimai. . ton thelw, ton skeftomai, mou leipei polu kai as ehoun perasei 6 mines kai as ehw na tou milisw apo tin mera pou hwrisame kai as ton blepw kathe mera... omws kai me tin adiaforia poio to apotelesma..? oute ena blema, oute ena "geia" tpt.omws ehw mathei na skeftomai ta thetika apo katheti pou mou sumbainei. to thetiko einai pws egw estanthika kati to toso dynato kai apo edw kai pera 3erw ti psahnw. . . .skepsou ta thetika. . .akoma: aisiodo3ia ta kalytera erxontai. . .

Ανώνυμος είπε...

το χειροτερο απο ολα ειναι ο ερωτας χωρις ανταποκριση.
ή μαλλον με ...λίγη ανταποκριση!!!Δηλαδή ο αλλος σε φλερταρει , ερχεται κοντα σου, τελικα σε κερδιζει και μετα στροφη 360 μοιρων...ΦΤΥΣΙΜΟ εντελως!!!κι εσυ μενεις να αναρωτιεσαι ''τι εγινε τωρα?τι εκανα λαθος?αφου ανταποκριθηκα γιατι μου το κανει αυτο?γιατι παιζει με τα συναισθηματα μου?'' και στα καλα καθουμενα πονας,κλαις και αυτοφασκελωνεσαι που την πατησες σαν βλακας με εναν αντρα που το χομπι του τελικα ειναι να πληγωνει γυναικες, ετσι για να τονωνει τον εγωισμο του... και να πω οτι ειναι ο σουπερ γκομενος που τον θελουν ολες? οχι δεν ειναι. ειναι αυτο το σουπερ υπουλο πλασμα, ο μετριος εως ασχημος, αλλα καλο παιδι, συνεσταλμενο που δηθεν νοιαζεται και εχει τις καλυτερες προδιαγραφες. λενε αβυσσος η ψυχη της γυναικας αλλα τελικα δεν ισχυει..ΑΒΥΣΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ!!!! (παω να κλαψω λιγο γιατι δυστυχως ολο αυτο μου συμβαινει τωρα)...

μια πληγωμενη γυναικα...