Ονειρολoγιο: Άγγελος..

Τρίτη, 19 Αυγούστου 2008

Άγγελος..


Απέχεις χιλιόμετρα.
Το φως όμως από τα μάτια σου σκίζει το σκοτάδι μου με βία.
Με βία ηδονική. Θελκτικός καταναγκασμός.
Λέξεις στη σειρά. Μια προσπάθεια μονάχα.
Να καθρεφτίσω συναισθήματα.
Να ποτίσω αληθοφάνεια τις στιγμές.
Κοιμάμαι σχεδόν πάντα ταραγμένος και ξυπνώ μ' εφιάλτες.
Μέχρι που σχίστηκε το γαλάζιο.
Μέχρι που σχίστηκε το γαλάζιο και ξέβρασε ο ουρανός αγγέλους.
Αγγέλους αλήτες, φτωχούς ψυχικά, προδότες, πληγωμένους.
Ο καθένας μας κρατούσε το έταιρον ήμισύ του.
Δίχως να το βλέπει στην όψη.
Δίχως να του σκιρτάει ερωτικά.
Δίχως να επιζητεί τη σάρκα μονάχα.
Φωτοστέφανο δεν είχε κανένας.
Αλήθεια, ήτανε όλοι μαγευτικοί.
Ο δικός μου δεν είχε κανένα ψεγάδι.
Θ' αποκτήσει όμως κάποτε. Όσο μένει πλάι μου.
Σκορπάει ευτυχία στο μέσα μου και χαμόγελο στο έξω.
Θέλω να ρουφήξω τον πόνο του να μη νιώσει ποτέ ξανά κενός.
Θέλω να ξεπλύνω το ποτισμένο απ' τα δάκρυα μαξιλάρι του με τα δικά μου μάτια.
Άκου με που σε θέλω εδώ.
Άκου πως ουρλιάζει το μέσα μου για σένα.
Με φωνάζει η νύχτα. Σε καρτερεί κοντά της.
Μου μιλάει το σύννεφο που είχες ξαποστάσει στον πηγαιμό σου.
Το φευγιό σου ν' αργήσει λιγάκι, να σε χαρώ.
Θα πατώ στα χνάρια σου.. τα βήματα μου βήματά σου..
Θα κρύβομαι στη σκιά σου.. ο φόβος μου προστασία σου..
Θα ζητώ μι' αγκαλιά και τίποτε παραπάνω.
Από μι' αγνή αγάπη δε ζητάς τίποτε.. μονάχα της προσφέρεις.
Σε μι' αγνή αγάπη δεν περιμένεις ανταλλάγματα.. είσαι ευτυχισμένος απλά μ' αυτό που έχεις δίπλα σου.
Άκου με.
Για σένα.
Περνάω βουνά.
Παλεύω μ' αστέρια.
Νικάω θεούς.
Τυραννώ διαόλους.
Με σιγοντάρει η τρέλα απόψε.
Μια αύρα αλλιώτικη απ' τις παλιές μελαγχολικές που τόσο αγαπώ.
Γύρισα.
Με περίμενες?
Γύρισα πια.
Σκόρπιες λέξεις σφηνώνονται στο μυαλό μου.
Μια μελωδία στ' αυτιά μου.
Άκου.
Φωνές.
Κόσμος.
Κραυγές.
Φωτιά.
Ομίχλη.
Σκοτάδι.
Ολόγερμα.
Νυχτιά.
Άκου.
Ψέμα.
Θυμός.
Προδοσία.
Οργή.
Ήλιος.
Ουρανός.
Φεγγάρι.
Γη.
Άλλα τα νικάω.
Άλλα με ποδοπατούν.
Μα ξέχασα μια λέξη.
Μονάχα αυτή ήθελα να γράψω στο ποστ.
Μονάχα αυτή μου ερχόταν στα χείλη, στο μυαλό.
Άκου.
Είσαι συ.
Δεν ξέπεσες στη γη.
Έπεσες.
Πλάι μου.
Άγγελος..

7 σχόλια:

Morpheus είπε...

...Ένα φτερό εγώ κι ένα φτερό εσύ...
...Εάν το θέλεις να πετάξουμε μαζί...

vrefosalata είπε...

αχ μικρέ μικρέ μου Οδυσσέα. πόνα με λίγο ακόμη με τις καλοψαγμένες λέξεις που ίδρωσες τόσο για να βρεις μέσα στα λεξικά και στους καρυωτάκηδες. η αχαλίνωτη λεκτική σου δημιουργικότητα με εχει κανει να πιστέψω πως σου λείπει πολύ η σαρκική επαφή. δοκίμασε να καταπιαστείς με κάτι πιο απτό, γιατί η μόρφωση θα γίνει παραμόρφωση. είσαι ένα προαστιακό φερέφωνο της πουριτανικής και λογοκεκριμένης κοινωνίας και του λογοτεχνικού καπιταλισμού. πρέπει να ντρέπεσαι για την ίδια σου τη σκέψη που καταλήγει πάντα σε χιλιοειπωμένα και άτεχνα πορίσματα.

στο τέλος τέλος είσαι καταδικασμένος σε ένα φαύλο κύκλο φανφάρας και αοριστολογίας, μη εφαρμοζόμενης παραπλανητικής παραεπιστήμης. είσαι η νοσηρή απόδειξη ότι αυτή η κοινωνία είναι γεμάτη από υβριδικά λογοτεχνίδια που αυνανίζονται κρυφά στο σκοτάδι και ερωτοτροπούν με τις τετριμμένες σελίδες των βιασμένων βιβλίων τους.
το όνομα σου και μόνο υποδηλώνει μια ανάγκη για συναναστροφή με το μορφέα, μια υποθεότητα που τροφοδοτεί την πιο αντιρεαλιστική λογική που καταλήγει στο γνωστό ρητό που τόσο σου ταιριάζει: όλλ θίορι ένντ νόου άξιον

Υστερόγραφον: Όσον αφορά τα καμπαρέ μου και την πεπερασμένη διαδραστικότητα μέσα σ'αυτες τις λίγες μου διαστάσεις, μάθε ότι εγώ τις πλάθω και τις ζω μέχρι την τελευταία στιγμή και απέχω πολύ από κρετίνους σαν του λόγου σου που η μόνη τους ασχολία είναι να αποτεφρώνουν την ουσιώδη σκέψη στο βωμό μιας πλατωνικής ρομαντικούλικης λογοτεχνίζουσας παραϋπαρξης. Θαρρώ πως η αμοιβάδα είναι όν ανώτερον από σένα, καθότι δεν έχει εγκέφαλο μολυσμένο από την ιδιοσυγκρασία των καταραμένων ποιητών και από την κατεστραμένη εξιδανικευμένη άποψη για τη ζωή.

Ονειροφερμενος είπε...

Morpheus..
Όταν έπεφταν οι άγγελοι κάποιοι θέλησαν να ζήσουν ήρεμα κοντά στους θνητούς ενώ άλλοι τους μίσησαν και θέλησαν να τους κάνουν να σιωπήσουν..
Οι άγγελοι με λευκή περιβολή έχουνε μια γκρίζα μα αληθινή ψυχή, ενώ οι μαύροι άγγελοι έχουνε ένδυμα σκιερό και το μέσα τους βρωμάει σαπίλα..
Χαίρομαι που ανήκεις στην πρώτη φάρα..

vrefosalata..
Έκανα να σωπάσω μα δεν τα κατάφερα.. η ανάσα σου μυρίζει και δεν αντέχω τις άσχημες μυρουδιές 'δω μέσα..
Δεν σου απηύθυνα ποτέ το λόγο ως τώρα οπότε για ποιον πόνο μιλάς ότι σου προκάλεσα..?
Τα λόγια μου δεν τα ψάχνω πουθενά.. κι αν σου δίνω τελικά όλη αυτή την αίσθηση του μορφωμένου ανθρώπου χαίρομαι γιατί απλά δεν είμαι τόσο όσο νομίζεις.. Αυτό που πλάθεις στο μυαλό σου για μένα είναι καθαρά αποτέλεσμα της φριχτής σου φαντασίας.. και δεν θέλω να μετέχω σ' αυτή..
Για ποιες καλοψαγμένες λέξεις μου μιλάς? Συ δεν ήσουνα που διόρθωνες προχθές τα συντακτικά μου λάθη..?
Δεν αντιγράφω κανένα.. και δεν ενοχλώ κανένα..
Φάε την σαλάτα που τόσο αγαπάς κι άσε με μένα τον ανοργασμικό να κυλιέμαι στα ψεύτικα όνειρά μου..
Μια λέξη..
Άνθρωπος..
Κάτι που δε γνωρίζεις και δεν θα μάθεις ποτέ..
(Κι αν συνεχίσεις.. μονάχη σου θα μείνεις σ' όλο αυτό..)

Christina Noe είπε...

"Απόψε θα'θελα να βγω στου κόσμου το μπαλκόνι,να σου φωνάξω όσο ζω ποτέ δεν θα'σαι μόνη..
Να σου λεω έλα να μιλάς για τρέλλα να μου λες δεν πρέπει,δεν μπορώ..
Να σου λέω έλα να μιλάς για τρέλλα κλαίει η αγάπη σαν μωρό..."
Αυτό το τραγούδι σιγοψιθύρισα καθώς σε διάβαζα..Συγχώρεσε με αν σου φανεί άσχετο...
Μοιάζει με κείνα τα πράγματα που θέλαμε πολύ μα δεν χορτάσαμε ποτέ..
Κι αυτή η δύναμη που πηγάζει απ'την πληγή του βέλους του φτερωτού θεού δεν έχει βρεί άλλη όμοια της..Ούτε η δύναμη ούτε η πληγή...
(Όσα χτυπήματα κι αν δεχτείς μην αλλάξεις πάνω σου ούτε την λεπτομέρεια.Αυτό ενοχλεί και το ξέρεις.Άσε σ'αυτόν τον πόλεμο εκείνοι να κρατάνε τα όπλα κι εμείς να χαϊδεύουμε τα δαιμόνια μας με γιασεμιά.Αυτός ο ουρανός μας χωράει όλους έτσι όπως είμαστε,διαφορετικοί μέσα στην ομοιότητα μας...)
Μου έλειψε αυτή η ονειροβασία στις γειτονιές σου..
Φιλιά πολλά σου στέλνω..

ΥΓ.Σε δυο τρεις βδομάδες μπορεί να ανέβω Θεσσαλονίκη..

Ανώνυμος είπε...

Kathe fora pou fotizetai to skotadi sou olo kai kapoios kakoproairetos tha brethei na sou kripsei to fos. Min ptoeisai katholou. Oti barethikes to barethikame oloi. Min masas me tous komplexikous.
Oi pliges ki oi fobeies merikon edo mesa den kseroun pou na krifoun. Theloun na paroun ekdikisi gia oti tous sinebi apo opoion theoroun simantiko mprosta tous. Kati malakes pou nomizoun oti exoun ki epipedo kai krinoun allous pou apla katathetoun tin psixi tous se stixous. Theloun na paroun ligo apo to alithino sou alla katafernoun akribos to antitheto. Gama tous olous magka mou. Esi tha kerdiseis apo olo auto.

Filikoi (simparastasis) xairetismoi apo Athina. Ksereis esi..

Ανώνυμος είπε...

οπ! κλασικό συμπαραστατικο κομεντάκι από "ανώνυμο". και καλά ανώνυμος 2ος εαυτός, τόλη μου.

μη μασας καλυψώ μου είσαι θεά. δεν θα μου πειτε και έκφυλο την κάλι μου.

η ανώνυμη φίλη σου,
ο εαυτός σου.

EYH είπε...

Καλησπέρα

κατ αρχήν συγχωρήστε το θάρρος και την τόλμη μου για τούτο το μήνυμα
κι εμπιστευθείτε την αγνή μου πρόθεση και την διάθεση επικοινωνίας .

Κατά δεύτερον, θα ήθελα να σας πω, ότι τον τελευταίο καιρό κάνοντας σημαντική προσπάθεια ν ¨ανεβάσω¨ ένα δικό μου forum, με την καθάρια σκέψη
να συντροφεύει ανθρώπους ευαίσθητους, ρομαντικούς, διακριτικούς και μόνους,
είχα ένα καλαίσθητο και πολύ θελκτικό αποτέλεσμα το οποίο πραγματικά λάτρεψα .
Θα ήθελα (αν μου επιτρέπετε) να κλέψω λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας
για να σας οδηγήσω στη διεύθυνση που υπάρχει
το φιλόξενο ¨σπιτάκι¨ μου :
www.e-agapimou.gr/forum/index.php

Αν θεωρήσετε ότι η προσπάθεια μου αυτή έστω και λιγάκι εκφράζει
ένα κομματάκι της ψυχής σας , ζητώ την συμμετοχή σας στην εξέλιξη κι ανάπτυξή της.
Όχι σε κάτι δύσκολο η περίπλοκο αλλά σε κάτι πολύ απλό κι εύκολο ..
γράφοντας ότι θέλετε εσείς η ότι νοιώθετε ..

ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ανταλλαγής μηνυμάτων και σκέψεων .
Μια συντροφιά εμπιστοσύνης που δεν θα διστάσει να συναντηθεί από κοντά για συζήτηση, για καφεδάκι, για ποτάκι, φαγητό η οτιδήποτε άλλο προκύψει .

Σας ευχαριστώ πολύ
*E*